8 Feb 2014

A visit to Amsterdam,

This week I spoiled myself with a
lovely day to Amsterdam.
I went to the restored and recently reopend
It was overwelming beautifull! 
In the museum shop I almost bought this couple..
 And this Delft blue tulip vase..
But I settled with these pictures!
I saw these cute dogs in the window
 I took a walk by the 'Negen straatjes' with cute litte shops.
 Bought beautiful fabrics
and ate delicious pastries..
I had a wonderful day!
 
This new bag is in our shop.

Enjoy your weekend,
groetjes, Heleen
  
4975832883_795b7c0638_o

10 comments:

  1. Prachtig, die geborduurde tas! En dat koppeltje...te schattig gewoon :)

    ReplyDelete
  2. En ik altijd maar denken dat jullie zowat óp de Albert Cuyp wonen ;-)
    Weer een geweldig mooie tas! En het ´nieuwe´ RM staat op mijn verlanglijstje.....
    fijn weekend
    Francisca

    ReplyDelete
  3. Leuk!
    Ik ben net terug en was vanmorgen in het Rijksmuseum!
    Echt genieten!
    De 9 straatjes doe ik weer een keer als ik met een vriendin ben, wordt mr. A niet blij van :-)
    Leuke foto's heb je!
    Fijn weekend, Chrissie

    ReplyDelete
  4. Really enjoyed looking at your bright and cheerful collection of photo's.... thanks for sharing!
    Bye J X

    ReplyDelete
  5. Wij waren ook pas in het Rijksmuseum, wat heerlijk daar. En de 89 straatjes zijn altijd leuk.

    ReplyDelete
  6. Jammer dat je mijn berichtje niet hebt geplaatst.Is dat omdat ik je wees op een taalfoutje?Het was alleen maar goed bedoeld hoor...
    Vriendelijke groeten,
    Esther

    ReplyDelete
  7. Sorry voor het misverstand Esther, het was niet onze bedoeling om het te verwijderen. Maar alsnog bedankt dat je ons hierop gewezen hebt. Groetjes, Corry en Heleen

    ReplyDelete
  8. I loved visiting that brilliant museum way back in 1982, and would love to see it's renovated house now.

    The fabric shop link showed me so many beautiful fabrics. Wow!

    I actually think that your own creations would be welcome additions to those shops near the museum.

    xo

    ReplyDelete
  9. Wat een geweldig blog en wat een inspiratie doe ik hier op,heerlijk!!

    Anita
    Zierikzee

    ReplyDelete
  10. Leuk die foto's. Heerlijk om door de 9 straatjes te lopen en al die mooie winkeltjes te bekijken! Groetjes Rennie. P.s. Jullie tassen zijn prachtig.

    ReplyDelete

Thank you :)
Groeten, Heleen en Corry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...