3 Apr 2012

Giveaway

Hoi, dear Dutch sisters friends
We are having a blog giveaway.
For no special reason really, just because...
To say thank you for all your sweet visits and comments...
We already passed the 250.000 unique visitors..Wow!!
Thank you so much! Always so lovely to see you.
So for this giveaway we have two Dutch sisters library bags ready to send.
All you have to do to enter is tell us which on you prefer.

Library Bag A.)


Library Bag  B.)


Two winners will be drawn on April 10th.
Please, don't hesitate,
everyone is welcome to participate..
with or without a blog.
Groeten, Heleen en Corry


4975832883_795b7c0638_o

215 comments:

  1. Wow! Lovely bags. I would love to participate.

    ReplyDelete
  2. Beautiful bags, I like both of them! But if I must choose it`s BAG A. Greetings from Slovenia!

    ReplyDelete
  3. Sorry, I was so excited that I forgot to comment which one I prefer. Both are really lovely but if I have to choose I would say A.

    ReplyDelete
  4. Wow what a nice looking bags!
    I would love to win Bag B :-)

    ReplyDelete
  5. Oh, these are beautiful!! If I win, I would love bag B.
    Thank you so much for entering me in the giveaway. :-)

    ReplyDelete
  6. ik lees hier graag en nu deze leuke tassen in de giveaway komen, doe ik graag mee! tas B...

    ReplyDelete
  7. Ha dames,
    wat een leuke give away zeg,
    Ik ga voor tas A, en heel veel succes met alles want je hebben een leuke blog,
    Groetjes van ook een dutch sister.

    ReplyDelete
  8. I´m in love with both of the beautiful bags!! But if I´ll have to chose I would pick bag A. (but it's hard job making a choice;-)
    Greetings from a snowy and chilly Sweden

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke Give Away! Ik waag graag een kans voor tas B:-)
    groetjes Talitha

    ReplyDelete
  10. I visit you first thing every day! Always love to see new things you have made. I would love to be the new owner of Bag B.
    Lisbeth.
    lisbethtrojgardhansen@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Wat een lieve tassen!...ik waag een kansje en vind ze allebei mooi!

    groet.

    ReplyDelete
  12. Prachtig! Ik doe graag mee voor tas B!

    ReplyDelete
  13. Hello, I love your blog and all the gorgeous things you make!! These bags are so cute, I would love to win either of them but if I had to choose it would be bag B.

    ReplyDelete
  14. Hoi!
    I enjoy reading your blog very much. I really love bag b it's so pretty.

    ReplyDelete
  15. Wat leuk! Ik wil wel een kansje wagen voor tas A.

    ReplyDelete
  16. Oh wow, I love them both. But, if I have to pick I would pick Bag B.
    Thanks for this wonderful giveaway.

    ReplyDelete
  17. I very much enjoy following your blog but have never left a comment before so hope you are ok with that.
    Both bags are lovely but I especially like bag B. The little Dutch boy and girl scenes are so sweet.

    ReplyDelete
  18. Wat een leuke tassen, ik maak graag een kansje!

    ReplyDelete
  19. wat een leuke give-away! ik kies voor tas A :-)

    ReplyDelete
  20. I love both of them but if I have to choos I would love bag B;
    Thanks for the chance. I´ve posted on my blog.
    Hugs

    ReplyDelete
  21. I love reading your blog and seeing all the lovely things you make. I love bag b, but they are both beautiful.

    Maryfairy

    ReplyDelete
  22. Oh, very nice! If I have to choose, I would like to have bag B, because it is so Dutch! Best wishes from Finland, I like very much your blog!

    ReplyDelete
  23. They are both very lovely! Thanks for the chance to win! And when I would have to choose I would go for B.
    Thanks for sharing, it is always nice to read your posts.

    ReplyDelete
  24. Congretulations! I'm in love with your works and photoes and blog)))
    Amazing bags! may be B)))
    best wishes to sisters from Odessa, Ukraine

    ReplyDelete
  25. I like them both but A has my preference:-) Thank you for offering such a great give away.

    Groetjes uit Amerika!!
    Karin

    ReplyDelete
  26. Library bag B is my choice, but wow they are totally awesome

    ReplyDelete
  27. Beautiful bags! I love bag B - you do such lovely sewing. Thanks!

    ReplyDelete
  28. Wat een geweldig leuke, lieve, gezellige, oer-Hollandse Give Away!
    Moeilijk kiezen... ik zeg AAAAAA...
    en zal toch geen BBBBBBB zeggen :>)

    Groetjes!

    Jeanneke.

    ReplyDelete
  29. Wat een verrassing van de zusjes!
    Ook ik vind ze allebei leuk, de biebtassen, maar tas A vind ik 't leukst!
    Groeten uit Brabant,
    Astrid

    ReplyDelete
  30. Love them both! BUT, if I had to choose, it would be bag B!

    ReplyDelete
  31. I love the things you make, especially your quilts! Both bags are beautiful, as is all of them, but I'm kind a liking bag B, love the little Dutch children on it.

    ReplyDelete
  32. Greetings from CT, USA - love your blog. I like the patchwork-i-ness of Bag A (just in case I win).
    Justine
    rivervujc@comcast.net

    ReplyDelete
  33. Wat een prachtige tassen! Ik zou graag meedoen voor tas 2 :)
    veerle@eno.be

    ReplyDelete
  34. They are both so beautiful but I will put my name in the hat for bag B. Thank you for the chance:)

    ReplyDelete
  35. so cute and bright:) my favorite is A:)

    ReplyDelete
  36. Love them both! A is very nice!

    ReplyDelete
  37. I'd really want to get B one. Best regards from Gdansk, Poland :)

    ReplyDelete
  38. love them both, but if I had to choose then bag A if I was lucky enough to win!

    thanks
    sarah
    guernseygirlgetscrafty dot blogspot dot com

    ReplyDelete
  39. Hi!! I love your bags!! A is a favorite!! Happy easter!! Anne, Oslo, Norway:-)

    ReplyDelete
  40. You are so sweet to share your lovely bags with us. :o) If I were to win, I would love either one. :o)
    Thank you Heleen and Corry. xoxo

    ReplyDelete
  41. Super leuke Give away! Ik doe graag mee, vind alle tassen leuk! Groetjes Claire

    ReplyDelete
  42. Prachtige tassen, ik doe graag mee!
    Tas A vind ik de mooiste...

    Groetjes Ymie

    ReplyDelete
  43. It is always so nice to look at your beautiful, colourful, lively work! I admire it very much!! Thank you for this wonderful opportunity with your bags! I would choose the first one! Best Greetings from Greece, Anne

    ReplyDelete
  44. Wat een leuke tassen!! Hier zou ik best kans op willen maken...Ik vind ze allebei super maar als ik moet kiezen dan ga ik voor A...wat een leuke give-away!!

    Groetjes

    ReplyDelete
  45. Both are beautiful, but bag A is my favorite -- I love the tiles.

    ReplyDelete
  46. Ik lees jullie weblog graag! Aan jullie weggeefactie van zulke mooie tassen doe ik graag mee. Mijn voorkeur gaat uit naar tas A.
    Groetjes, Alyt

    ReplyDelete
  47. Oh, how nice! Both are so beautiful!
    I love to come here and get inspired with your dutch colors :)
    I'd choose the A one. Thanks for the giveaway!Greetings from Brazil.

    ReplyDelete
  48. Hallo Heleen en Corry,

    ik kom regelmatig even bij jullie "snuffelen". Wat maken jullie leuke dingen. Ik doe graag voor tas A.

    Groetjes uit Drunen,
    Marja

    ReplyDelete
  49. gefeliciteerd met jullie kwart miljoen unieke bezoekers. op naar het miljoen. dat moet wel lukken met dit heerlijke blog waar het altijd goed toeven is!

    ReplyDelete
  50. They are both lovely and if I had to chose, it would be bag A

    ReplyDelete
  51. Love them both but bag B just squeezes in a tiny bit ahead of A! Greetings fromn sunny Norway :) Gill

    ReplyDelete
  52. Oh wat een moeilijke keuze is dit! Zoals gewoonlijk ziet het er weer prachtig uit en met beide zou ik heeeel blij zijn, maar als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor A.
    Fijne Pasen!

    Saskia van Schie

    ReplyDelete
  53. Wat een mooie tassen, Heleen en Corry en natuurlijk wil ik graag een kansje wagen. Ik vind ze allebei even leuk en kan echt niet kiezen!!Groetjes Linda.

    ReplyDelete
  54. They are both beautiful! I think A is more my style, but they are both truly lovely.

    ReplyDelete
  55. Ik word helemaal blij van tas 1... net zoals ik blij word van deze blog, dus ik waag graag een kansje!

    ReplyDelete
  56. Ik vind ze allebei prachtig maar als ik moet kiezen dan ga ik voor B. Groetjes :)

    ReplyDelete
  57. Both are beautiful bags and it is hard to choose but if I have to....Bag B is my favourite.Love the blog too!

    ReplyDelete
  58. Ik wil graag tas 2 winnen.

    ReplyDelete
  59. Oh, Man! That's hard!! I *think* I would go for Bag B!!
    Fun!!!

    ReplyDelete
  60. Ik vind ze allebei heel erg leuk, dus ik kan geen keuze maken.
    Bedankt trouwens voor jullie gezellige blog. Ik geniet er altijd van.

    ReplyDelete
  61. As usual the fabrics you use are beautiful. It would have to be bag B for me. xx Susan

    ReplyDelete
  62. Hallo,

    Wat een leuke give away. Twee hele leuke tassen. Ik ben gek op dat Hollands. Ik doe dus graag mee met jullie give away!

    Groetjes madebynijn

    ReplyDelete
  63. Ja.....ik doe mee hoor.
    Zal een link in mijn blog plaatsen van deze leuke give away.

    Nu duimen maar.........
    Sandra

    ReplyDelete
  64. Ohhhh....dat is moeilijk, ik vind ze allebei prachtig...maar als ik dan toch móet kiezen dan kies ik voor tas B. Wat een leuke give away...het is een genoegen om jullie te volgen!!

    ReplyDelete
  65. What a wonderful giveaway!
    Both bags are gorgeous, but if I had to choose I'd go for B:)

    ReplyDelete
  66. I would love to enter your giveaway. Both bags are beauties and whilst it is difficult to choose, I will opt for Bag B x

    ReplyDelete
  67. Mooie tassen! Ik wil ook graag meedoen aan de give-away. Mijn voorkeur gaat uit naar tas A.
    Complimentje trouwens voor de leuke blog! Ik lees nog niet zo lang mee, maar ben de achterstand aan het inhalen ;)

    ReplyDelete
  68. Both are so cheery! Love bag B best though. Thanks for hosting this!

    ReplyDelete
  69. Ik kreeg vandaag een delftsblauw stofje binnen (gecoat katoen) om een tas te maken maar dit kan ik neit weerstaan!

    Beiden zijn leuk ... *twijfel, twijfel*.... ik ga voor B!

    Liefs, Saskia

    ReplyDelete
  70. Hello! I often visit your blog and I love it! I choose Bag A.
    Greetings,
    Mariel

    ReplyDelete
  71. Oh my, both bags are adorable! But, if you pick me as a winner, I'd like bag A please :)
    Cool that you're having a giveaway!
    xo,
    wink

    ReplyDelete
  72. O tas B! Kun je je voorstellen, dan weet iedereen meteen dat ik Nederlands ben ;-)

    ReplyDelete
  73. Waauaauw leuk ook ik wil wel een gokje wagen en dan ga ik voor tas A Groetjes Esther.

    ReplyDelete
  74. Oei, dat is wel héél aantrekkelijk! Het is moeilijk kiezen, maar ik vind de eerste HELEMAAL gaaf!

    Groetjes, Carolien

    ReplyDelete
  75. Wat lief dat jullie cadeautjes gaan weggeven! Ik vind tas A erg leuk, heel vrolijk!

    ReplyDelete
  76. Wat een leuk blog, wat een leuke tassen, wat een leuke give-away. Ik doe graag mee, en vindt tas B nog leuker dan tas A....
    En ik wordt ook maar volger van jullie blog. Ben zelf net begonnen, en raak niet uitgekeken op andere blogs, zoals onder andere die van jullie!

    ReplyDelete
  77. Hoi Heleen en Corry,
    Wat een leuke give away! Ik doe mee voor tas A omdat er veel stofjes inzitten die ik van vroeger van mijn oma ken...

    ReplyDelete
  78. Waaaw, zo'n hippe tas...
    ik ga voor de A-tas! Zal jullie linken op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes van je zuiderbuur, Sofie

    ReplyDelete
  79. What a beautiful giveaway! I would love to enter please! I love Dutch motifs and always enjoy seeing how you include them in your gorgeous designs. Both the library bags are lovely but if I was lucky enough to be a winner I would choose Bag B please.
    Have a happy week!
    Helen x

    ReplyDelete
  80. Wat super Leuk zijn de tassen!
    Tas B vind ik het mooist.
    Groetjes Miriam

    ReplyDelete
  81. Hoi, Ik zou graag meedoen. Ik vind allebei de tassen erg leuk, maar als ik móet kiezen, dan zou ik voor A gaan.
    Groetjes,
    Monica.

    ReplyDelete
  82. I would love to enter this give-away, they are both beautiful bags with lovely Dutch fabrics. It woud be an honour to have either A or B in my home. Kind regards, Ann - Australia

    ReplyDelete
  83. I love how fresh and bright all your creations are. For some reason blue and red and white fabrics are nearly impossible to get here in New Zealand, it's such a shame because I love them so much. Perhaps I'll have to venture into Google Translate and find a dutch shop to buy them from.

    ReplyDelete
  84. Oh yes,i love B...
    Thanks.
    Saludos desde España

    ReplyDelete
  85. I only "found" you two a couple of weeks ago - but oh the joy that has filled my inbox since then! (and I've wandered back through old posts too) Although I live in New Zealand, I think I live in the Netherlands or Sweden in my heart (and loved the time I spent in Holland a few years back)
    Anyway, both bags are gorgeoud, but I especially like Bag B.
    Thanks for the invitation to participate.
    ~Rachael in NZ

    ReplyDelete
  86. They are both beautiful, but I love B! Thanks for the great giveaway!

    ReplyDelete
  87. Wat een super gave tassen Heleen en Corry! Prachtig gemaakt! Ze passen perfect bij mijn knutselkamertje, die helemaal in 'Ik-hou-van-Holland'-stijl is. Ik ga voor tas B!

    Groetjes Sanne

    ReplyDelete
  88. Echt lief!
    Ik wil wel een kansje wagen voor tas A :)
    Groetjes.

    ReplyDelete
  89. Wat een leuke blog en wat een superleuke tassen. Ben volger geworden en doe graag mee met de give-away.

    Groetjes, Esther

    ReplyDelete
  90. Congrats on reaching that number of visitors!
    If I were lucky enough to be a winner I suppose I'd choose B but both are so pretty!

    ReplyDelete
  91. Beautiful bags and beautiful blog...love both bags but bag b is my favourite X
    XX Manda XX

    ReplyDelete
  92. Oh wat super! Ik vind A de allerallermooiste!

    ReplyDelete
  93. Hi, Wat even schattige tasjes. Echt iets van julie twee, Zo Hollands en een leuke herrinering voor mij omdat ik al zo Lang in het buijtenland woon..

    Irene

    ReplyDelete
  94. I would love library bag A!

    Thank you for your lovely blog. I always enjoy it.

    ReplyDelete
  95. Oh so hard to choose a favourite they are both so pretty, maybe bag B is my favourite, but carrying my things around in either of these would brighten my day!

    ReplyDelete
  96. Wat een leuke tassen, nou ik waag ook een gokje hoor! Ik ben de week erna jarig, dus iets winnen zou helemaal leuk zijn, ze zijn allebei geweldig leuk! Ik heb geen voorkeur. Het commentaar geven is alleen al leuk! Fijne dag!

    ReplyDelete
  97. Wow, wat een leuke tassen. Ik volg jullie blog al een tijdje. Heb nog nooit meegedaan met een give away maar deze tassen zijn zo leuk ! Mijn voorkeur gaat uit naar tas B. Veel succes nog verder met jullie blog.

    ReplyDelete
  98. Super leuk! Beide zijn mooi..... moeilijk kiezen.. doe mij maar tas B. En dan geef ik hem aan mijn zus in Engeland. Kan ze mooi reclame maken voor ons landje.
    Groetjes, Elly

    ReplyDelete
  99. Wat zijn ze leuk !!!! Mijn voorkeur heeft tas B. Leuk hoor al die give aways op diverse blogs. Ik lees hier altijd trouw mee maar reageer niet vaak. Maar dit kon ik niet laten.
    Groetjes Willeke

    ReplyDelete
  100. How generous of you!!
    They're both gorgoeus but bag B is very cute!!! :)
    Vivienne x

    ReplyDelete
  101. You see already over 100 comments, your bags are too pretty not to want to own one, so I am putting my name into the hat and hope it comes out in your hand!
    Thank you for throwing this giveaway!

    ReplyDelete
  102. Wow, those bags are so beautiful!...

    But i think i prefer bag A!

    Hugs & Kisses,

    Pipinha

    ReplyDelete
  103. wel heel veel aanmeldingen maar ja het toeval wil ook wat. ik vind echt de bovenste het leukste met alle lapjes en kleuren...... anders zit er niks ander sop dan er zelf een te maken. bedankt voor alle leuke ideetjes twink

    ReplyDelete
  104. They are both lovely, I like Bag B the most.

    ReplyDelete
  105. I love EVERYTHING you make! I enjoy your shop so much. I like bag #2 and would be so honored to carry it if I win!

    ReplyDelete
  106. mooikes ! ik doe graag mee voor tas 2 !

    ReplyDelete
  107. Love bag A, bag B is lovely but to me it says "Americana". Bag A really says Dutch to me.

    ReplyDelete
  108. Oh, wat een geweldige giveaway. Ik vind tas 2 erg leuk. Vooral omdat ik in Ierland woon en dit echt een tas is waardoor mensen gelijk weten uit welk land ik kom. :)
    Liefs uit Ierland, Jeannette

    ReplyDelete
  109. Thank you for the lovely giveaway. I love both bags, but Bag B would have to be my favorite.
    loriginsberg@juno.com

    ReplyDelete
  110. Yay giveaway! :) I'd have to pick B. That's a lot of visitors, but you gals are definitely worth a visit. :)

    ReplyDelete
  111. Mijn zus en ik zijn ook graag creatief bezig.En omdat mijn zus in Zwitserland woont, ben ik regelmatig met het Hollandse thema bezig. Ze heeft al heel wat Hollandse cadeautjes in haar huis staan. Ook mijn kleinkinderen genieten mee van mijn maaksels. Ik ga voor tas B met de schattige nostalgische plaatjes.
    Veel succes met jullie leuke blog.
    Groeten uit Flevoland van Nina

    ReplyDelete
  112. Hi, Both are so so so lovely,I will choose B
    UmHadeth

    ReplyDelete
  113. It is possible also for me to state desire to have a bag A?

    ReplyDelete
  114. Prachtige tassen net als de hollandse quilt die je net hebt gemaakt, als ik later dit jaar in Nl ben ga ik hard op zoek naar leuke nederlandse stofjes. Groeten van Annemarie, New Zealand

    ReplyDelete
  115. ik doe graag mee, de eerste tas heeft mijn voorkeur. jullie zijn te gek, en het ziet er zo mooi uit allemaal
    in elke kringloop kijk ik naar de schilderijen met borduursel en dan komje in mijn hoofd weer langs....hoe dan ook , ik hoop te winnen, lijkt me te gek

    ReplyDelete
  116. Oh my God!!!!!!!! It's not easy making a choice..... all your handmade are so beautiful..... But I prefer Bag B!
    Enjoy your days, Clara.

    ReplyDelete
  117. I'm going for bag B - if a dane can participate. Both bags are really beautiful though.
    Thanks for a great blog. I enjoy to follow.
    Kate

    ReplyDelete
  118. Wat zijn ze mooi!
    Dat is heel moeilijk kiezen hoor.
    Als het dan moet, ga ik voor de eerste.
    Maar eens een kansje wagen.
    Groetjes Helma

    ReplyDelete
  119. i am in...i love all the bags...!!i hope i ll be lucky!!have a good day!!

    ReplyDelete
  120. Als bibliothecaris neem ik elke keer boeken mee naar huis en zo'n leuk tas komt dan zeker van pas! Dus ik doe graag mee en ga voor tas A.
    groet Bernadet

    ReplyDelete
  121. geweldig, wat een leuke tassen! ik plaats ook een linkje op mijn blog. ik doe graag mee voor tas 2.

    ReplyDelete
  122. Both bags look fabulous but my choice would be no2. Love your blog, there is always something colourful to see.

    ReplyDelete
  123. Library bag B is my choice. They are totally awesome. I really love your blog.

    ReplyDelete
  124. Wow, those bags are gorgeous!
    I love both of them, but my favourite is bag B :)

    Hugs,
    Tatyana

    ReplyDelete
  125. Geweldig! Ik vind beide tassen echt prachtig, maar mijn favoriet is toch B. Dank je wel voor de kans om te winnen!

    ReplyDelete
  126. hello! I have been following your blog for quite a while. Hope to win!

    ReplyDelete
  127. Wow, geweldig! Nou, dan aarzel ik ook maar niet, ondanks dat ik nog nooit eerder (volgens mij) een berichtje hier heb achtergelaten. Ik geniet altijd wel enorm van jullie creatieve ideeën! Heerlijk, zelfs om alleen maar naar te kijken... ;-) Dus ga vooral zo door!
    Hugs Ing

    ReplyDelete
  128. Dag zusjes
    Wat een geweldige giveaway!!!! Ik doe dan ook heel graag mee, en ga voor tas B.
    Haha tis helemaal op rijm, kwilde wel dat t met sinterklaas ook zo makkelijk ging;-))
    Fijne dag
    Liefs ester

    ReplyDelete
  129. Ze zijn leuk!! Ik ga voor tas B! groetjes, Ellebel

    ReplyDelete
  130. Wat een leuke tassen. Het grootste deel van het jaar ben ik in het buitenland en dan vind ik het altijd leuk om met hollandse 'dingen' te kunnen showen. Ik doe heel graag mee voor tas A!

    Groetjes Marjan (dit keer aan de Moezel)

    ReplyDelete
  131. Als ik al die reacties zie, denk ik dat de kans heel klein is.
    Toch doe ik mee, die tassen zijn zo leuk. Ik vind ze allebei leuk1
    gefeliciteerd met jullie succes.Groetjes Mathilde

    ReplyDelete
  132. Wonderful giveaway :) I would love to win bag b, it was a hard choice as they are both so beautiful :)

    Bee happy x
    Have a delicious day!

    PS have you entered my giveaway?

    ReplyDelete
  133. Both so sweet......either one will sit pretty in my Room..but if if you had to send me one..I would love bag B..x

    ReplyDelete
  134. Tas A vind ik de mooiste. Dus gooi mijn lootje maar in tas A.
    Ik hoop nog vaak jullie leuke blog te mogen lezen!

    ReplyDelete
  135. Me too, me too:)))
    I like both of them, but prefer Bag B.
    Thanks for sharing your work.

    ReplyDelete
  136. IMHO Bag A is fantastic! :)

    ReplyDelete
  137. Hoi Heleen en Corry,

    Ik ben altijd helemaal weg van de mooie schoudertassen met de geborduurde voorkleppen. Jullie hebben helemaal een eigen herkenbare stijl.
    Wat een leuke give away nu, het zal moeilijk worden om zoiets te winnen, maar ik vind de eerste tas het mooiste.
    heel veel succes.
    groeten uit Spanje
    martine

    ReplyDelete
  138. leuk doe graag mee voor tasje b

    ReplyDelete
  139. Anybag would be great! The libraybag that we got from the library just broke...

    ReplyDelete
  140. Ik ben blij dat ik ondanks mijn blogpauze deze post van jullie nog wel onder ogen kreeg! Het moest zo zijn....dus ik doe graag mee met de give away en word misschien wel de gelukkige winnaar van tas B. Bovendien is 9 april mijn verjaardag...dus wie weet.
    Veel groetjes, Frieda

    ReplyDelete
  141. Ik heb jullie blog net ontdekt, wat geweldig veel moois hier! Ik ben volger geworden en doe graag mee aan de give away :) Kom hier gauw weer eens kijken!

    ReplyDelete
  142. This is such a difficult choice as both bags are lovely!
    I am forced to choose which one I prefer because I would love to own one them so I will choose bag B

    ReplyDelete
  143. Woow, it just has to be bag A,please, please please....how do you find the time to be so creative, I just admire the variety of your skills

    ReplyDelete
  144. Ha lieve zussen, leuk dat jullie meedoen met mijn give away! Die van jullie is inderdaad ook echt Prachtig, ik doe graag mee voor tas B.

    liefs,
    Maaike

    ReplyDelete
  145. Hello!
    Lovely bags. My favorite is B.

    -Minna-

    ReplyDelete
  146. Both bags are amazing, but I prefer bag A. I love your blog and your designs. Happy Easter. Anja

    ReplyDelete
  147. Both of the bags are beautiful but I would chose bag B.

    I just love your blog!
    Tresa

    ReplyDelete
  148. Hi Heleen en Corry,

    Tas B lijkt me mooi voor de boeken!
    Dank voor alle inspiratie... tot op heden, ik blijf jullie volgen.

    ReplyDelete
  149. hey are both lovely but I choose B.
    Lisbeth.
    lisbethtrojgardhansen@gmail.com

    ReplyDelete
  150. hey are both lovely but I choose B.
    Lisbeth.
    lisbethtrojgardhansen@gmail.com

    ReplyDelete
  151. Oooo lovely giveaway! I love both bags...but B has to take the biscuit! :)x

    ReplyDelete
  152. Really love the little boy and girl of bag B! I'll have to choose bag b.
    Greetings from Portugal!

    ReplyDelete
  153. oh ! wat een mooie tas !
    ik ga voor B.

    ReplyDelete
  154. Hallo Heleen en Corry,
    wat 'n leuk idee! Ik ga een gokje wagen voor tas A.
    btw. het is fijn om bij jullie op bezoek te komen!

    ReplyDelete
  155. Wat zijn ze leuk die tassen! Ik wil wel kans maken op zo'n mooie tas! Ik doe dus graag mee met de give-away!
    Bedankt voor jullie leuke inspiratie en mooie foto's!
    Groetjes Rhea (ook uit het zuiden van het land!)

    ReplyDelete
  156. Op mijn favoriete tassenblog een weggevertje, daar doe ik graag aan mee. Ik ga voor tas A en leg mijn bibliotheekboeken vast klaar....

    ReplyDelete
  157. Hoi dames,
    ik doe graag mee, voor tas 2!
    Leuk!

    Lieve groet, suzanne

    ReplyDelete
  158. Uhm, meedoen als anonymous zal niet gaan vrees ik, dus hierbij poging 2, maar dan met google account! tas 2 dus, ha ha

    ReplyDelete
  159. Hallo,

    Beide tassen zijn mooi, maar ik ga een kansje wagen voor tas B.

    Succes met jullie inspirerende blog!

    Groetjes uit Drenthe,

    Monique

    ReplyDelete
  160. Hoe heb ik dit nu kunnen missen?! Maar ik ben gelukkig nog op tijd, zou het heel leuk vinden om tas B te winnen maar gun het die andere 160 (!) ook van harte!

    ReplyDelete
  161. Hoi Heleen en Corry,

    Ik kijk graag naar de gave tassen die jullie creeeren. Vooral die combinatie van borduurwerk en bandjes vind ik super. Tas A vind ik mooi. De andere ook. Houd het maar op A als voorkeur. Succes met de give-away.
    Mirjam (MaaM) uit Flevoland.

    ReplyDelete
  162. I love reading to find out what you have located in the shops and what you are working on. I would love to be lucky enough to win one of the bags. Both are equally lovely. Helen

    ReplyDelete
  163. They are both beautiful, but I think I like A better.

    ReplyDelete
  164. Erg leuke tassen! Moeilijk kiezen, maar nummer twee is wel erg leuk. Leuk blog vol inspiratie!

    ReplyDelete
  165. Wow, die zijn mooi!
    Eh, tas A zou ik kiezen. Het Delfts Blauw is wel eeg schattig!

    ReplyDelete
  166. Two great bags!
    I prefer bag B!
    Thanks!

    ReplyDelete
  167. I would love to win library bag a- I can see it now with some of my favourite magazines and books!

    ReplyDelete
  168. A giveaway...how sweet of you! I'm quite in love with bag A as it reminds me of my grandmum's china hutch...what a cozy feeling it recalls.

    Many thanks,
    natalie jo

    ReplyDelete
  169. I do so love your handiwork....what a nice giveaway! Both bags are darling...maybe I like bag B....because of the cute people on it!

    ReplyDelete
  170. me gustaría participar, las dos bolsas son hermosass

    ReplyDelete
  171. ¡Me gustaría participar!.
    Me gusta más la A, pero también me gusta la B.
    Marisa Ortiz
    paruscristatus@hotmail.com
    Gracias por el sorteo.

    ReplyDelete
  172. Hola me encantaría que me tocase la A!
    Encarni Martinez
    burukomina@gmail.com
    Gracias.

    ReplyDelete
  173. Wat veel reacties! En uit zo veel verschillende landen! Leuk hoor. Ik zou graag mee willen doen en heb een voorkeur voor tas B. Succes!

    Jacqueline

    ReplyDelete
  174. Hallo Heleen en Corry,

    Via According to Matt's blog ben ik op jullie blog terecht gekomen.. Toch leuk zoals het bloggen werkt!

    ik win nooit wat maar als je niet mee doet win je nooit,..dus ik kies met veel pijn en moeite,..A of B of toch A,... nou uhm...B ik ga toch voor Tas B.

    Hartelijke groeten en ik ga jullie vaker zien,

    Groetjes Hedwig

    ReplyDelete
  175. Wat een ontzettend leuke tassen! Ik kom graag in aanmerking voor tas A!

    ReplyDelete
  176. Ella Rook, Iowa5 April 2012 at 19:59

    They are both really cute but bag 2 is my fave!

    ReplyDelete
  177. Library bag B...the windmills make my heart sing!

    ReplyDelete
  178. OMG! They are both so lovely, but if I had to choose, I think I would pick bag B. First off I love the little people on it and second off B is the first letter in my name :) SO how can I not? I love your work and your blog very much and although i don't comment often, I do check in almost every day!

    ReplyDelete
  179. Beautiful bags and so generous! Thanks for the chance. If you pick me I'd love bag B.
    I enjoy all of your posts - they are so sunny and warm and friendly.

    ReplyDelete
  180. Leuk leuk leuk! Allebei, kan niet kiezen. ;-) Pfoeh al meer dan 100 reacties, zal wel heel toevallig zijn als ik er 1tje win, maar wie weet. Ik volg de weblog graag, mooie kleurcombinaties altijd. Even via mobiel kijken en dan meteen vrolijk worden van de mooie foto's.

    ReplyDelete
  181. Zou ik mogen winnen dan maakt het me helemaal niet uit welke tas want beide zijn plaatjes net zoals al jullie tassen. Fijne paasdagen.

    ReplyDelete
  182. Greetings from South Carolina! Both bags are so cute, and I would love to win "Bag B." Congratulations on reaching your milestone, and I hope you have a wonderful Easter! Thanks, Ashley

    ReplyDelete
  183. Count me in! Both bags are great, but I like B a little bit more.

    ReplyDelete
  184. Hello!

    I love your blog very much. I love your style and the way you use the Dutch culture in your work. Both of bags are great, specilay B.
    best regards from Slovenia.
    Mety

    ReplyDelete
  185. Oh wat ontzettend mooi! Krijg ik toch een beetje heimwee! :) Ik zal jullie giveaway op mijn blog zetten! Een hele fijne pasen gewenst!
    Elsina

    ReplyDelete
  186. I like A bag the best with that strong vertical line down the middle.

    ReplyDelete
  187. I like A bag the best with that strong vertical line down the middle.

    ReplyDelete
  188. I love both bags, but I think I prefer bag A if I really had to choose. Pam

    ReplyDelete
  189. What beautiful bags. It's a difficult choice but I think I like a just a little but more. Thankyou for hosting such a great give away

    ReplyDelete
  190. Bag A thats the one for me!
    Best regards and I'll hope to see you on my blog
    http://mirandartsoap4u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  191. So hard to choose the ONE!!! Can you pick up A or B for me? Anyone will make me sooo happy!!!
    xxxx, Alessandra

    ReplyDelete
  192. Ciao Sisters! What beautiful bags! A and B are very difficult choice. Thanks for the chance to win.
    Kisses from Italy!
    Barbara

    ReplyDelete
  193. What a lovely bags. It is difficult to choose but I go for number two.
    have a nice easter weekend. greetings Ria

    ReplyDelete
  194. the bags are looking really nice i like bag b the most .
    greetings judith

    ReplyDelete
  195. Hello from Poland :)

    I love the BAG B as it has this beautiful doily pattern that reminds me of my crocheting and I also love the little children in traditional clothing :)

    ReplyDelete
  196. They are both lovely, but my preference would be bag B. Thank you for the chance.

    valekort at yahoo dot com

    ReplyDelete
  197. i love bag A but i also like B thanks for the chance :)

    ReplyDelete

Thank you :)
Groeten, Heleen en Corry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...