24 Feb 2012

Into the clutch

Hallo everyone,

I'm into making clutch bags!
It's fun to make this bag.
For this clutch I used a knitted sweater and other fabrics.


I made a few changes from the original pattern,
like the little loops  to attach a shoulderband.


Can't wait to start a new clutch.
Although I have another tempting craft I can do..
This (for me) new Cath Kidston stitch book ,


has a small purse to embroider and sew.


And so many other cute ideas!


They make my hands itch.


Groetjes Heleen


4975832883_795b7c0638_o
 

11 comments:

  1. Wat een geweldige tas! Hier wordt je vrolijk van :-)

    ReplyDelete
  2. Oh dat borduurboek! ziet eruit als hebben hebben hebben!

    ReplyDelete
  3. Wat een ontzettend leuk tasje! Prachtig met die felle kleuren.

    Liefs, Saskia

    ReplyDelete
  4. I love the new colourful clutch and your book looks amazing!

    ReplyDelete
  5. Haha vooral door jullie blog begin ik borduurwerken meer en meer te waarderen! En die kopjes....!!!

    ReplyDelete
  6. Hoi Ik kom even aanwaaien.Ik zag je clutch, geweldig wat een idee!
    Ik ga je volgen voor meer ideeën!
    Fijn weekend.
    Groetjes Annette

    ReplyDelete
  7. Eerst al die prachtige tas en ook nog een leuk borduurboek!
    Groetjes

    ReplyDelete
  8. Ik vind de tas echt fanTAStisch, vooral ook de warme, vrolijke kleuren!

    ReplyDelete
  9. Wat een PRACHTIGE tas en ik was helemaal vergeten dat ik het boek ook ooit eens heb gesteld en in de kast gezet, ga er morgen maar eens weer inkijken :-D Groetjes Esther.

    ReplyDelete
  10. Oh, everything Kath Kidston is soooo beautiful! So pretty to look at!

    ReplyDelete
  11. I mean Cath Kidston! Sorry!

    ReplyDelete

Thank you :)
Groeten, Heleen en Corry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...