24 Nov 2011

Molly and...give away,

Hallo everyone,
ornament tree Molly makes

See anything familiar on this picture??
Something from us...

Yes, it’s the toadstool!

Can you believe it
We are in the Molly Makes magazine!!!


It has been so exciting to keep this a secret
and to wait till today.
The moment that the issue came out!


There's even a little picture from the two of us.

And ofcourse the tutorial

And because we are so so so
excited, happy and proud
for being furthered in Molly Makes magazine
We are having a little
give away!
toadstool home        kit material

You can choose for this finished toadstool

toadstool home

or for the kit to make a toadstool and house ornament.

kit

Just leave a comment in which you tell us what you would like most.

The luckey winners will be announced this weekend.

Groetjes Corry en Heleen



4975832883_795b7c0638_o

78 comments:

  1. oh wat goed zeg, lijkt me zo'n eer om in een tijdschrift vermeld te worden, super!
    En zo'n pakketje om zelf iets te maken, vind ik het leukste, lekker zelf freubelen, gaaf!

    ReplyDelete
  2. Lastig kiezen hoor, ze zijn allebei te leuk gewoon!
    Gefeliciteerd met jullie publicatie, en terecht, zo kan iedereen kennis maken met jullie leuke ontwerpen!

    ReplyDelete
  3. congratulations thats really great coverage- i must look up that mag this weekend ;0)x

    please count me into your giveaway- love your crafts and blog xx

    ReplyDelete
  4. Heel erg leuk ! Van harte gefeliciteerd.
    Zo'n pakketje om zelf te maken is wel super.

    ReplyDelete
  5. Wauuwwww super, gefeliciteerd, ik krijg het blad ook dus kan straks alles goed bekijken, wat leuk dat jullie dit vieren met een give away doe graag mee en ga dan voor die rood met witte stippen, ga zo een linkje op mijn site zetten, groetjes Esther.

    ReplyDelete
  6. Oh! I LOVE Molly Makes! Can't wait for my issue to arrive so I can check it out first hand!!

    I would be sooo thrilled to win a finished toadstool, to go with my heart ornament I have from you - and ADORE!! :o)

    Congratulations on making the magazine - what a wonderful thing!

    ReplyDelete
  7. Well done,

    I'd love to enter your give away.

    I'd like the finished toadstool as I adore the little cat and would never get it to look like that!!!

    ReplyDelete
  8. Fantastisch! Gefeliciteerd met dit succes.
    Ik ken helaas het blad niet, is hier ook niet verkrijgbaar maar ik ga nu de digitale versie bekijken.
    Veel groetjes, Frieda

    ReplyDelete
  9. Congrats on the feature, I subscribe to this magazine and was really pleased to see you both in there :)

    Bee happy x
    Have a delicious day!

    ReplyDelete
  10. Congratulations, well deserved too!
    I would love to win the little finished toadstool, thank you for the giveaway. :)
    Vivienne x

    ReplyDelete
  11. Congratulations! What an achievement! Sorry I can't say any of that in Dutch! I would love to win the kits to make the toadstool and house myself.

    ReplyDelete
  12. Gaaf! Gefeliciteerd! Nou, ik doe natuurlijk graag mee met deze give-away! Zo'n kant en klare lijkt me erg leuk. Heb er wel een plekje voor :)
    En als de Molly makes weer bij de Bruna ligt, snel even een kijkje nemen. Wel jammer dat het zo'n duur blad hier is...

    ReplyDelete
  13. Congratulations! I'll have to find that magazine in the US. I'd love to have something made by you - so the finished toadstool for me. :) Thank you!

    ReplyDelete
  14. Gefeliciteerd met jullie artikel! Ziet er mooi uit.

    Het lijkt me heel leuk om te doen, dus ik ga voor het zelfmaakpakketje.

    groetjes, Ria

    ReplyDelete
  15. Wat leuk voor je!!! Gefeliciteerd met de publicatie. Het ziet er erg leuk uit!!

    Ik zie het wel zitten met een kleine huisje in mijn kerstboom. Het liefst een die al klaar is.

    ReplyDelete
  16. Congratulations! I would be very happy to have the finished toadstool!

    ReplyDelete
  17. Super gedaan! Ik had het tijdschrift al eens zien staan in het Cross Stichers blad leek me erg leuk! Ik ga deze issue aanschaffen, wat een eer!
    Keep up the good work!
    Enneh het is mij om het even, vind ze beiden leuk!
    lfs Evelien.

    ReplyDelete
  18. Hallo, ik ken het tijdschrift ook niet maar vind jullie pakketjes helemaal super.
    Ik zou graag kiezen voor de kant en klare....

    Groeten, Ymie

    ReplyDelete
  19. Wat leuk voor jullie! Kan me voorstellen dat jullie op wolken lopen! En dan waarschijnlijk op zelfbeschilderde rood met witte klompen....
    Ik wil graag mee doen en kies voor de zelfmaak kit.

    ReplyDelete
  20. Wat leuk zo'n publicatie, gefeliciteerd. Ik ga voor het pakketje mocht ik winnen, veel te leuk om zelf te maken.

    ReplyDelete
  21. Sooooo cute!! I vote for the finished one.
    ♥Martina♥

    ReplyDelete
  22. felicidades por la publicación, me gustaría participar en el sorteo y optar por la seta terminada.
    Os invito a pasar por mi blog, que también está de sorteo

    ReplyDelete
  23. Gefeliciteerd met de publicatie in de Molly Makes.
    Graag ding ik mee voor het zelfmaakpakketje.
    Groetjes Jose'

    ReplyDelete
  24. Wat goed van jullie! Gefeliciteerd! Het lijkt me ook een heel gezellig blad, toch eens kijken of het hier ergens te vinden is! Ik doe heeeeeel graag mee voor het zelfmaakpakketje!

    ReplyDelete
  25. Congratulations on being in Molly Makes! I think the kit would be wonderful... it definitely would be something my mother and I could do together.

    ReplyDelete
  26. I've never seen this magazine before -- it looks so cute. And congratulations on being in it!! It's a tough choice to choose between the two cute projects, but I think I would go for the toadstool.

    ReplyDelete
  27. Wat ontzettend leuk om in Mollie makes te staan! Gefeliciteerd! Ik heb een abonnement dus moet nog even wachten tot de post hem hier brengt maar dan ga ik het uitgebreid lezen!ik waag een kansje in de giveaway voor de zelfmaakpakketjes.
    groetjes Nicole

    ReplyDelete
  28. Congratulations,that is amazing.Thanks for giveaway,I would love that beautifully made.

    ReplyDelete
  29. Proficiat! Ik heb het nieuwste nummer nog niet binnen (ik heb een abonnement, het is zo'n leuk tijdschrift!) dus ik wacht vol spanning af naar de papieren versie. Ik zou graag in aanmerking komen voor het DIY kitje dat verloot wordt.

    Groetjes
    Miriam

    ReplyDelete
  30. Congratulations!! How fantastic to be featured in the magazine!!! I am sure many people will be making your toadstool house - because your things are so beautiful!!!

    ReplyDelete
  31. Congratulations on your article in Mollie Makes!
    I would love to win the DIY kit!

    ReplyDelete
  32. Hallo!

    Had gister de patroontje al van de Mollie Makies site geprint en ik dacht jullie paddestoel al te herkennen. Super dat jullie in dit blad staan.

    Wat betreft de give-away: zelf maken of kant-en-klaar, het maakt mij niet uit.

    Groeten,

    Miranda

    ReplyDelete
  33. Hello famous ladies!! Wow how super exciting for you both. I would say that would be a dream come true? And what a cute mushroom as well! I would love to win the kit so I could have as much fun as you have obviously had making it.

    Go you girls!!!

    ReplyDelete
  34. Ohh wat leuk zeg!
    Ik had nog nooit van het blad gehoord, maar kan me voorstellen dat het reuze leuk en spannend was! En het ziet er mooi uit zo!
    Ik zou best zo'n huisje willen winnen.. maar dan wel kant en klaar, want zit hier helemaal in de surprise stress, haha!
    groetjes,
    Wilmi

    ReplyDelete
  35. Super! Van harte gefeliciteerd en... Helemaal terecht dat jullie erin staan! Het is ook gewoon super leuk wat jullie doen!! En ik zou ook graag meedoen met jullie leuke gave-alway. Groetjes Claire

    ReplyDelete
  36. Well deserved! I think that toadstool would look great in my baby's room ;))

    ReplyDelete
  37. I would be so happy to have one of your finished toadstools! I love your work!

    ReplyDelete
  38. En trots mogen jullie zijn! Heel erg leuk.
    Ook ik zou graag mee willen doen met het zelfmaakpakketje, bijzonder mooi!
    groetjes,
    Talitha

    ReplyDelete
  39. Beste Heleen en Corry,

    Gefeliciteerd met dit resultaat. En ik ga voor kant en klaar: dan kan ik er meteen helemaal van genieten.

    ReplyDelete
  40. Wauw!Ik volg jullie en je leuke maaksels al en tijdje en ben écht blij dat er aandacht aan wordt besteed in dat leuke tijdschrift! Geniet van elk greintje kleur dat nog door jullie vingers gaat!
    Oh ja,wat de give away betreft,de kant-en klare versie ziet er SUPER uit!
    antirrium@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Oh meide, wat geweldig dat jullie in dit prachtige blad staan!!!! Echt een prachtige reportage! Ik was zóóó blij dat ik dit blad bij de Bruna zag, heb 'em gelijk gekocht! Kan niet wachten tot de kersteditie er ligt.
    En ik doe natuurlijk heel graag mee! Maakt niet uit voor wat, vind het allebei super!!!!
    Groetjes Elly

    ReplyDelete
  42. Congratulations on being in the lovely Mollie Makes, your projects are very sweet! I would L-O-V-E to win a toadstool made by you, that would be very special and I would hang it in my studio to enjoy your unique, delightful style.
    Helen x

    ReplyDelete
  43. Congrats dear sisters! What a privilege! I absolutely adore the finished toadstool...my stitchery skills aren't much, so I would LOVE to win the finished product!

    Just love your needlework! Hugs!
    Paula Clare

    ReplyDelete
  44. Oh, wat leuk dat jullie er in staan.
    Ik hoop dat ik een exemplaar kan vinden. Ik woon in Ierland en het is helaas moeilijk verkrijgbaar.
    Mijn borduurvaardigheden zijn helaas op prutsniveau dus ik hoop op kans om een kant en klaar toadje te winnen.
    Wat een leuke giveaway!

    ReplyDelete
  45. Wat gaaf zeg, gefeliciteerd!
    En ik zou graag kans willen maken op de kant en klare paddenstoel. (Borduren is niet helemaal mijn ding... ;-) )

    Groet!

    ReplyDelete
  46. Congratulations to you! It's no surprise to me that the Mollie Makes magazine would feature your wonderful work.

    I look forward to seeing this new issue.

    Best wishes.

    ReplyDelete
  47. Hej meiden, hartstikke leuk en wat een mooi artikel. Ik ga voor de kant en klaar Dutch Sisters Toadstool.
    Groetjes

    ReplyDelete
  48. gefelicteered with the magazine. That is wonderful news. They are too cute and deserve to be featured in a magazine. I think i would prefer, if I win that is, the finished toadstoolje!!!

    ReplyDelete
  49. Oh! Congratulations. I LOVE that photo of the ornament projects and have a very similar wooden tree image in my flickr favs. I'd be thrilled to hang your sweet ornament on my tree!

    ReplyDelete
  50. Hey leuke zussen, wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd zeg. En ja, een pakketje om zelf van die prachtige kerstversieringen in elkaar te zetten zou ik natuurlijk erg graag winnen!

    liefs van Maaike

    ReplyDelete
  51. Congratulations,that is amazing.Thanks for giveaway

    ReplyDelete
  52. I love toadstools. They remind me of a special lamp I was given when I was a little girl. I'd like to win the made one please! X

    ReplyDelete
  53. Congratulations on your article in Mollie Makes!
    I would love to win the DIY kit!Thanks for the giveaway!
    Gloria x

    ReplyDelete
  54. This is totally cool. Congrats. I'm going to have to pick this up for sure now.

    Do pop by as you can see your Messenger Bag was a big hit today. Picture with my MOM. You are truly a livesaver. She loved and adored it. She is really really hard for me to shop for and you saved the day for me.

    Thank-you, Thank-you, Thank-you.

    Kate

    She even keep your little business card.

    ReplyDelete
  55. Gefeliciteerd! Congratulations! Wonderful that you are featured in de Mollie Makes! That is icing on your blogcake. Or as we Dutch say: A Crown on your work. Enjoy!
    I love to participate in this give-away.

    P.S.: Door jullie tip vond ik de Mollie Makes ook in Nederland bij de grotere Bruna winkels, bijvoorbeeld bij de treinstations.

    ReplyDelete
  56. Ga ook even kijken voor het tijdschrift ben nu wel heel nieuwsgierig. En als ik heb niet vind, is het natuurlijk extra leuk om de kit te winnen, kan ik alsnog thuis aan de slag.

    Groetjes

    ReplyDelete
  57. Jee wat cool zeg!!! In de Mollie Makes nog wel!
    Congratz!
    Super lief die paddestoel huuskes..
    Win graag een diy.

    X Anne

    ReplyDelete
  58. Gefeliciteerd, super om iets van jezelf in een tijdschrift te zien staan. Mijn keus gaat naar die met het rood met witte stippen dakje.
    Zal ook nog even een link op mijn blog zetten.

    Groetjes Lydia

    ReplyDelete
  59. I will have to look up this magazine. Would love to win the finished toadstool ornament! Just too cute

    ReplyDelete
  60. gefeliciteerd en wel verdiend en ik waag natuurlijk graag een gokje ...zelf zou ik die rode met stipjes kiezen maar ik denk dat mijn kleine Iva die roze helemaal te gek vindt op haar kamertje dus die dan maar ...ik zet nog even een linkje op mijn blogje ...

    ReplyDelete
  61. gefeliciteerd met jullie artikel! ziet er ook erg geweldig uit.
    ik doe graag mee,kan alleen niet kiezen.dat laat ik maar aan jullie over.
    gr.janneke

    ReplyDelete
  62. Zo ontzettend leuk...ik wil graag mee doen, en dan voor de kant en klare als dat lukt
    groetjes Renee

    ReplyDelete
  63. Wat een leuke blog! Ik heb jullie net pas ontdekt en ben meteen verkocht. Hier zal ik zeker vaker komen. Natuurlijk doe ik ook meteen meer mee aan de give-away en ga dan voor het zelfmaak pakketje.
    Groeten, Netje

    ReplyDelete
  64. Congrats! These are lovely! If I can join please include me for the ready made one, I am sure I cannot make it as beautiful as you have. AriadnefromGreece!
    ariadnesky@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. wow, mollie makes is such a fab magazine!! congratulations and great job for being featured!

    ReplyDelete
  66. Congratulations! Those are so cute.

    ReplyDelete
  67. Congratulations

    I would love a kit to make a mushroom. Thank you for the lovely giveaway.
    René

    ReplyDelete
  68. Congratulations! I don't know if I can enter this from America....but if I can...I would love to try making your darling ornaments from the kit! Love your work!

    ReplyDelete
  69. Congratulations...how wonderful for the two of you...... fully deserved because you both make wonderful stuff.

    If I'm the lucky one to win your giveaway.... I would like to have the kit.

    Thank you.....
    Karin Malle

    ReplyDelete
  70. Congratulations! It looks like a great magazine! I would love to win something made by you. Please count me in.

    ReplyDelete
  71. Sew! Cute! if you ship over the big pond
    I'd love to win (the kit, cuz I love to sew)
    Congrats on being published, too. Looks like a wonderful magazine.

    ReplyDelete
  72. Hi, I love the finished toadstool. Congrats for the magazine. Cheers from Italy!

    ReplyDelete
  73. Wow, congratulations. I love the kit.
    GoingPlaces!

    ReplyDelete
  74. I just love Mollie Makes. Can't wait for this edition to arrive with your beautiful stitchery in it!

    ReplyDelete
  75. gefeliciteerd! molly heeft echt wel goede smaak!

    ReplyDelete
  76. I love Mollie Makes, congratulations on the article. Your decorations are lovely and I will definitely be looking out for them.
    I would love the kit as I have two children who will both want one of these decorations to add to our tree.
    Thanks for sharing your wonderful news.

    ReplyDelete

Thank you :)
Groeten, Heleen en Corry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...