31 Oct 2011

monday details

How was your weekend? Hope it was a good one.
Mine was lovely. No obligations, perfect weather...
what more can I wish for!
And now it's slowly back to the weekly routine.
Doing laundry, cleaning house and groccery shopping.
Plus my attic. When i'm up there I am so easily distracted;
Thought I show you some of those distractions...

bird detail

The little bird that's hanging on the pinn board

pink and purple, lovely combo

Purple and pink...a perfect combo

matching colors

matching fabrics and colors..

tiny owl beads from xenos

I've to go to xenos for more owl beads..

sun in the attic

Sunshine on a fabric stash...
My attic is the best place to wasting my time,
what's yours?
Have a good start of the week.
Groeten, Corry
4975832883_795b7c0638_o

8 comments:

  1. Hoi Corry
    Bij mij op zolder is het 1 grote chaos, dus daar ben ik liever niet...het liefst zit ik in onze achterkamer aan de grote tafel met mijn knutselspullen om me heen, en ja.....ook daar is het eigenlijk 1 grote chaos, maar iets overzichtelijker.
    Kan me voorstellen dat je afgeleid wordt, met al die mooie dingen rond je heen.
    Fijne week
    liefs Ester

    ReplyDelete
  2. Hej, ik ben al 2 keer hier geweest, maar zie de foto's niet, probeer het vanavond nog een keer.
    Groetjes

    ReplyDelete
  3. Ik heb het zo druk met tuin,kind,man,studie en het wordt aleen nog drukker..bibben paar weken aardbeien oogs;)
    Distrection are cute;))

    ReplyDelete
  4. Goed dat ik nog even teruggekomen ben voor de foto's van je werkruimte. Gezellig met al die spulletjes die je hebt gemaakt en de spulletjes die klaar liggen om verwerkt te worden.
    Ik heb een kamer op het noorden waar mijn spullen staan, maar ik zit er niet graag omdat de zon er niet in schijnt.
    Fijne week, groetjes

    ReplyDelete
  5. De zolder is hier ook een fijne plek omdat we er slapen. Maar een mooie knutselkamer zou ik ook wel willen. Nu doe ik het aan de eettafel of op de bank, maar dat is wel weer gezellig wanneer manlief thuis is!

    Groet!

    ReplyDelete
  6. Bij mij is het beneden op de bank met mijn haakspullen/breispullen en boven in de logeerkamer met mijn tafel onder het raam!! maarre.... wat een stapel stofjes heb je daar liggen. heerlijk he? fijne dag. groetjes Paula

    ReplyDelete
  7. So cute. :o)
    I always love seeing
    your hearts.

    ReplyDelete
  8. jaloers! ik heb de laatste weken veel te weinig tijd en snak naar wat rustige uurtjes op mijn werkkamertje ...

    ReplyDelete

Thank you :)
Groeten, Heleen en Corry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...