22 Mar 2011

Today

was another beautiful spring day.
A perfect day to go visit the fairytale forest in the Efteling
with Luca and Sofie.
sisters

With the park almost in our backyard we are regular visitors.
So Luca knows her way around.
DSC00101
She loves the wolf and the seven kids.
Here mother goat leaves the house to go shopping.
According to Luca she's going to the hema.
moeder geit
The wolf awaits his chance.
poor kids!
wolf
Another favorite fairy, Hansel and Gretel.
Especially the cake and the cookies have Luca's attention.

bij hans en grietje
After a few hours strolling in the park it was time to go home again.
Bye bye efteling, we will come back soon!!

Groeten, Corry

4975832883_795b7c0638_o

18 comments:

  1. ik ging er vroeger zo vaak met mijn kids ...echt een favoriet !

    ReplyDelete
  2. Wat leuk om te genieten van de Efteling, is voor mij al weer te lang geleden, Efteling ligt ook in mijn achtertuin zo ongeveer! (ten minste in de achtertuin van mijn ouders)
    Ik geniet van jullie blog, ga zo door!
    Groetjes Rhea (blauw geblokt)

    ReplyDelete
  3. echt? het park bijna in de achtertuin? Oooooh ik voel hier een lichte jaloezie opkomen.....Ben zoooo dol op het park. Het is mijn favoriete stukje Nederland! Leuk dat ik ook even weer kon meegenieten.
    Het was inderdaad superweer voor zo'n uitje!
    Groetjes van Ester

    ReplyDelete
  4. Het is al wel heel lang geleden dat ik in de efteling ben geweest maar ik kan het me nog goed herinneren hoe ik heb genoten.
    Heerlijk dat het zo dicht bij is en dat je er vaak naar toe kunt.
    Veel groetjes, Frieda

    ReplyDelete
  5. It doesn't matter how old one gets, Sprookjesbos is always the highlight of a visit to Efteling!
    Glad you guys had fun!
    Esther.

    ReplyDelete
  6. Absolutely magical, looks like a fantastic day out!

    Helenxx

    ReplyDelete
  7. Mooi fotos en een heleboel leuke herinneringen van onze dagtochtjes naar de Efteling tijdens onze vakanties in Nederland - toen onze kinderen jong waren gingen wij elke jaar - in de jaren tachtig en negentig toen wij uit Afrika naar Europa kwamen. Mijn Nederlands is niet zo goed - kan alles lezen en begrijpen maar niet zo goed schrijven! Bedankt voor het delen van deze leuke fotos - Papier hier en knibble knabble knouse wie knibbelt daar aan m'n huisje maakt mijn oudste altijd bang! Hij is nu bijna 29 en wordt in de komende dagen vader van zijn tweede kindje!
    Catherine xxx

    ReplyDelete
  8. the kindjes are so beautiful. Have you ever taken them to Linnaeushof speeltuin. My kids always liked it there.

    ReplyDelete
  9. Hej

    Looks like a great place to visit.
    Children LOVE repeatition don't they.
    Looks like you had a magical day
    LOVE PEACE enJOY the little ones
    Julie
    x

    ReplyDelete
  10. Lovely. :)
    Beautiful photos of your granddaughters!
    Vivienne x

    ReplyDelete
  11. What a fun outing with your grand daughters. They are just darling. I know my grandchildren would love to visit that place.

    ReplyDelete
  12. what a beautiful park to visit. Your grandchildren look very sweet.
    I used to love the story of the 7 kids. If only fairy tales were as popular as they used to be!

    ReplyDelete
  13. Looks like you had a great day! Thanks for sharing your pics.

    Bee happy x
    Have a delicious day!

    ReplyDelete
  14. Just found your blog and I love this posting! I remember visiting Marchenwald when I was a little girl in Germany. This brought back very nice memories of my grandmother who also came along! Will be following your lovely blog.
    Chris :o)

    ReplyDelete
  15. wat een heerlijke kinderen!
    en de efteling - zeker het 'oude' gedeelten heeft voor elke nieuwe generatie weer zijn bekoring ...

    ReplyDelete
  16. Those girls couldn't be more adorable! :) That looks like a really fun place!

    ReplyDelete
  17. Looks like you had a great day out!
    Gill

    ReplyDelete

Thank you :)
Groeten, Heleen en Corry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...