29 Sep 2010

sewing lesson for beginners

by Corry
DSC08607

 Today i made the bag that came as a kit along with Cath Kidston's book
SEW!
sew
 
    The link is for the English version,
                        I have the book written in Dutch                     
The parts for the bag came pre-cut and
 there were also buttons and a label included.
The instructions were easy to follow.

DSC08619
 
See here the result.I'like how it turned out.
 I practiced the buttonhole stitch.
So glad I found that special stitch on my machine.
 
DSC08614  
Now I go follow the last instruction...wash and dry (in dryer)
to give the bag that vintage look.
Groeten, Corry 
4975832883_795b7c0638_o

22 comments:

  1. Hij is leuk!! Ik heb hem ook net gemaakt. Leuk blog hebben jullie trouwens, Dag

    ReplyDelete
  2. Love that bag Corry! The fabric is delicious!

    ReplyDelete
  3. I have the English version and a kit ofcourse, but never tried :(
    yours looks gorgeous!

    ReplyDelete
  4. Leuk! Ik wist helemaal niet dat daar een Nederlandse versie van was.

    ReplyDelete
  5. Hij is erg leuk Corrie. Ik heb hem ook liggen, maar nog niet aan toe gekomen.
    Groetjes van Ester

    ReplyDelete
  6. Hij is leuk geworden! Zo valt eigenlijk de prijs van het boek wel mee. Mmm misschien nog snel op mijn verlanglijst zetten!

    ReplyDelete
  7. Very professinal!
    LOVE PEACE enJOY your beautiful bag
    Julie
    x

    ReplyDelete
  8. Ik denk dat ik sinterklaas ook maar eens om dit boek ga vragen :)
    Ben benieuwd hoe hij er uitziet na het wassen en de droger! Dat laat je ons toch ook wel zien :)

    ReplyDelete
  9. Die ziet er echt heel goed uit! Ik was even in de war en had nog steeds een van jullie oude adressen in mijn lijst. Toen bedacht ik me, dat het wel erg lang duurde voor er nieuws was...dom he? Maar ik heb jullie weer gevonden.
    Het gehaakte kussentje en de nieuwe tas zien er ook super uit!
    Groetjes
    Annemieke

    ReplyDelete
  10. You did a lovely job on it! What a pretty bag.

    ReplyDelete
  11. That is such a beautiful bag! It looks great!

    ReplyDelete
  12. It looks beautiful! Better, than in the book :) Great work!

    Best wishes,
    Tatyana

    ReplyDelete
  13. Cute!

    I love Cath Kidston. Like, how could you not!??

    ReplyDelete
  14. I love Cath's signature fabric with the floral on the light blue background. Your bag turned out beautifully!

    ReplyDelete
  15. Leuk dat jullie mee doen met mijn give-away!
    Maar hoe doen jullie dat dan straks als jullie mijn tasje winnen? De ene week krijgt Heleen hem en de andere week Corry :)
    Denk dat ik niet ga wachten tot sinterklaas. Wil het boek te graag hebben :)
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete
  16. Hoi Corry,
    Mag ik vragen waar jij de Nederlandse versie hebt gevonden? Vind alleen de Engelse.
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete
  17. Hoi Corry,

    Vind de tas erg mooi geworden.
    Ook ik ben nieuwschierig waar je de nederlandse versie hebt gekocht?
    Wil hem ook graag hebben, maar kan alleen de engelse versie vinden.

    groetjes wendy

    ReplyDelete
  18. Corry is het niet vreselijk jammer om die perfecte tas in de wasmachine te gooien???
    Nou ja, je weet zelf precies wat je wilt hebben natuurlijk, maar hij is zóóó mooi!

    ReplyDelete
  19. I have the English version of this book. It was a gift from my brother last month, but I haven't done it yet. It's on my things-I-love-doing-but-i-don't-seem-to-find-enough-time-to-do-them List!

    ReplyDelete
  20. mooi geworden! ik heb het boek al een hele tijd geleden in het engels gekocht maar het is er nog niet van gekomen de tas te maken. moest ik maar eens doen ...

    ReplyDelete

Thank you :)
Groeten, Heleen en Corry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...